Casă și grădină
Coșul tău

METODE DE LIVRARE ŞI COST

Înainte de plasarea comenzii, vor fi afișate metodele de expediere disponibile și costul.


Opțiunile de livrare începând cu 26 Aprilie 2022:

  • Livrare GRATUITĂ* (0 lei) în România
    *Pentru comenzile care au o valoare mai mare de 400 de lei cu TVA. 

  • Curier rapid* (25 lei cu TVA inclus)
    *Pentru comenzile care au o valoare mai mica de 400 de lei cu TVA.

Alte detalii:

  • Termenul de livrare normal este estimat între 2 - 3 zile lucrătoare, în funcție de adresa de livrare, cu excepția cazului în care produsul se află într-un depozit extern și va deveni disponibil pentru livrare după lansarea comenzii, situaţie în care termenul de livrare estimat poate suferi modificări, acestea fiind comunicate ulterior telefonic sau prin e-mail.
  • Livrările se vor efectua în zile lucrătoare, exceptând comenzile livrate prin curier rapid, unde se va specifica opțiunea de livrare Sâmbăta.
  • Pentru comenzile plasate în zilele cu sărbătoare legală, livrarea se va face începând cu prima zi lucrătoare după terminarea sărbătorii legale.

Termenele de livrare se vor calcula din momentul plasării comenzii. Comenzile plasate Sâmbăta şi Duminica vor fi livrate începând cu ziua de Luni.


 
*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Card online, Transfer Bancar) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate
– Pentru persoane juridice: actul de identitate şi împuternicire din partea firmei.


Recepţia coletului:
În situaţia în care observaţi deteriorări ale produselor, aveţi dreptul de a refuza recepţia coletului.
Dacă deteriorările sunt parţiale şi doriţi să recepţionaţi produsele, este necesar să completaţi împreună cu curierul un proces verbal de constatare în care să se menționeze pe scurt pagubele observate (ambalaj deteriorat, rupt, umed, produse lipsă, produse sparte etc.)
După completarea procesului verbal, vă rugăm să ne trimiteţi o copie a acestui proces verbal împreună cu fotografii concludente privind coletul deteriorat la adresa office[@]maruki.ro sau pe WhatsApp la numărul de suport 0741.264.321. Eventualele deteriorări ale produselor pe parcursul transportului care nu au putut fi sesizate la recepţia produselor în prezenţa curierului, trebuie semnalate în maxim 24 de ore.


Produsele cu risc de deteriorare la transport sunt asigurate prin serviciile de curierat. Ştim că timpul este important, de aceea în oricare dintre situaţiile de mai sus, vor pleca din depozitul nostru cel târziu a doua zi alte produse pentru a le înlocui pe cele deteriorate. Înlocuirea produselor este condiţionată de respectarea paşilor de mai sus.

Costurile cu transportul pentru înlocuirea produselor vor fi suportate de noi.


Politica de retur
Clientii, persoane fizice, pot returna produsele comandate online, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primire acestora, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, cu condiţia de a fi returnate în starea în care au fost livrate. 


Excepţie de la această regulă o fac produsele aduse pe comandă specială, pentru un anumit proiect.
Posibilitatea înregistrării unui retur pentru toată comanda sau parţial este disponibilă și în secțiunea „Retur / Anulare”, prin intermediul formularului online. 
Costul de livrare pentru returnarea produselor va fi suportat de către client.


Anulare comandă
Dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comandă, vrei alt produs în locul celui comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța telefonic cât mai curând posibil. 

Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află în secțiunea Politica utilizare cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.