ACO - Casă și grădină
Coș de cumpărături

Livrare gratuită în toată țara prin curier rapid pentru comenzile cu valoare de minim 100 de lei.

Capac acces placabil ACO Uniface Paving GS, dimensiuni utile gol 900x900mm, clasa de sarcini A15, asistat

Capac acces placabil ACO Uniface Paving GS
Capac acces placabil ACO Uniface Paving GS
Capac acces placabil ACO Uniface Paving GS
Capac acces placabil ACO Uniface Paving GS
Capac acces placabil ACO Uniface Paving GS
Capac acces placabil ACO Uniface Paving GS
Capac acces placabil ACO Uniface Paving GS, dimensiuni utile gol 900x900mm, clasa de sarcini A15, asistat
  • Stoc: în stoc producător
  • Producător: ACO
  • Cod produs: 414509
  • Greutate: 64.60kg
  • (L x l x h): 1036mm x 1070mm x 104mm
  • Termen de livrare: 5 - 10 zile lucrătoare
13693.65lei
Alții au căutat și: ACO Uniface Paving GS

Descriere

Capacele de acces ACO PAVING Uniface din oțel galvanizat pot fi montate în exteriorul clădirilor în zonele pietonale, parcări și zone de acces vehicule, unde capacul trebuie umplut cu pavele, piatră cubică sau asfalt.

  • Capacul este ranforsat în partea interioară
  • Fxarea capacului în ramă este asigurată de greutatea acestuia
  • Capacele ACO Paving Uniface sunt etanșe - echipate cu o garnitură de cauciuc care nu permite pătrunderea apei sau a mirosului

Specificații tehnice

Detalii produs
Adâncime capac80mm
Destinațieîn zone pietonale
Dimensiuni exterioare (C x D)1036x1070mm
Dimensiuni utile (A x B)900x900mm
Etanșda
Finisajpavele, piatră cubică sau asfalt
Înălțime montaj ramă104mm
Utilizarela exterior
Materialoțel galvanizat
Clasa de sarciniA15

Întrebări frecvente

Contul de client nu este obligatoriu, dar pentru a trimite o comandă, este necesar să ne transmiți toate datele de facturare, de livrare și persoana de contact care va prelua marfa în momentul livrării.


1. Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături
2. În colțul din dreapta sus apasă butonul "comandă"
3. Vei fi redirecționat în pagina de comandă unde este necesar să completezi datele de mai sus.
4. Alege metoda de livrare și metoda de plată
5. Este necesar să confirmi că ai citit politica de confidențialitate, termenii și condițiile, iar opțional poți alege să primești informări pe email din parte noastră.
6. Ultimul pas: Apasă butonul trimite comanda


După ce ai apăsat butonul "Trimite comanda", vei primit automat un email pe adresa din comandă, prin care te anunțăm că am primit comanda ta.

Vei fi informat automat pe email dupa procesarea comenzii, atunci când comanda este în drum spre tine, iar după ce vei primi comanda, iți vom trimite un email final cu factura.

Poți păstra detaliile comenzilor tale în contul de client, daca decizi să te autentifici înainte de plasarea comenzii.

De asemenea, poți comanda și telefonic, prin email sau prin WhatsApp.

Poți plăti cu cardul bancar online, prin transfer bancar sau ramburs la curier, în funcție de metoda de livrare pe care o alegi:

Livrare prin curier:

  • Plata cu cardul
  • Plata prin transfer bancar
  • Plata ramburs la curier

Ridicare din depozit:

  • Plata cu cardul
  • Plata prin transfer bancar

    Înainte de plasarea comenzii, vor fi afișate metodele de expediere disponibile și costul.

    Opțiunile de livrare începând cu 15 Februarie 2023:

    Livrare GRATUITĂ prin curier* (0 lei) în România
    *Pentru comenzile care au o valoare mai mare de 100 de lei cu TVA.
    *Livrarea va fi făcută în cel mult 2 - 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, prin curier rapid.
    *Livrarea gratuită este valabilă pentru comenzile achitate cu cardul online, ramburs sau prin transfer bancar.


    Pentru comenzile cu produse care nu fac parte din stocul permanent  (cu status stoc: "precomandă", "la comandă", "în stoc furnizor") și au valoarea peste 1500 de lei, se va achita avans minim 30% în baza unei facturi proforme pentru confirmarea comenzii. După plasarea comenzii, veți primi pe email o factura proformă de avans, urmând ca diferența să o achitați ramburs la curier.


    Ridicare personală din depozit*

    *Comanda ta va fi pregatită în cel mai scurt timp și vei fi anunțat telefonic când se poate ridica.
    *Produsele care sunt afișate în stoc, pot fi ridicate în aceeași zi cu comanda.
    *În situația în care ai în comandă produse care se află în stoc furnizor sau se aduc pe bază de comandă, vei fi anunțat telefonic sau prin e-mail termenul de livrare / ridicare din depozit.
    *Pot fi ridicate din depozit doar comenzile care se achita cu cardul online sau prin transfer bancar.


    Alte detalii:

    Termenul de livrare prin curier este estimat între 2 - 3 zile lucrătoare (pentru produsele cu status; "în stoc, livrare rapidă", în funcție de adresa de livrare, cu excepția cazului în care produsul se află într-un depozit extern și va deveni disponibil pentru livrare după lansarea comenzii, situaţie în care termenul de livrare estimat poate suferi modificări, acestea fiind comunicate ulterior telefonic sau prin e-mail.
    Livrările se vor efectua în zile lucrătoare. Atunci când este posibil, curierul poate livra comenzile și în zilele de Sâmbătă.
    Pentru comenzile plasate în zilele cu sărbătoare legală, expedierea / livrarea se va face începând cu prima zi lucrătoare după terminarea sărbătorii legale.
    Termenele de livrare se vor calcula din momentul plasării comenzii. Comenzile plasate Sâmbăta şi Duminica vor fi livrate începând cu ziua de Luni.


    *La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Card online, Transfer Bancar) este obligatorie prezentarea unor documente:

    – Pentru persoane fizice: actul de identitate
    – Pentru persoane juridice: actul de identitate şi împuternicire din partea firmei.

    După plasarea comenzii vei fi informat prin email sau telefonic când poți ridica comanda de la sediul nostru.

     

    Pentru comenzile plasate cu ridicare din depozitul nostru, plata se poate efectua doar cu cardul bancar sau prin transfer bancar, după cum urmează:

     

    • Dacă ești persoană fizică și doreși să achiți comanda la sediul nostru, îți vom emite o factura proformă cu link de plată pe care o poți achita cu cardul bancar.
    • Dacă ești persoană juridică și doreși să achiți comanda la sediul nostru, îți vom emite o factura proformă cu link de plată pe care o poți achita cu cardul bancar, prin transfer bancar sau poți achita cu numerar, în baza chitanței de încasare.

    Urmărește statusul stocului din pagina fiecărui produs. Mai jos sunt explicațiile pentru fiecare status de stoc:


    • În stoc, livrare imediată
      • Avem mai mult de 3 bucăți în stocul nostru din România și le putem livra imediat

    • În stoc producător
      • Produsul se află în depozitul producătorului din Austria sau Germania.
      • Dacă înregistrezi o comandă pentru un bun care are în dreptul lui “în stoc producător”, vei fi contactat în cel mai scurt timp de către unul dintre consultanții noștri de vânzari, pentru stabilirea detaliilor de livrare.

    • La comandă
      • Bunul nu este disponibil în stocul nostru și pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia în stocul producătorului. Dacă înregistrezi o comandă pentru un bun care are în dreptul lui “la comandă”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica disponibilitatea produsului în stocul furnizorului și te va contacta pentru a-ți comunica termenul de livrare.

    • Momentan indisponibil
      • Momentan nu putem procura bunul, deoarece nu se găsește în stocul producătorului.

    • Precomandă
      • Bunul nu este disponibil în stocul nostru și nici în stocul producătorului. Dacă înregistrezi o comandă pentru un bun care are în dreptul lui precomandă, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica termenul de producție al furnizorului și te va contacta pentru a-ți comunica termenul de livrare.

    • Stoc epuizat
      • Bunul nu mai este disponibil în stocul nostru

    • Stoc limitat
      • Avem mai puțin de 3 bucăți în stocul nostru fizic. În cazul în care dorești mai multe bucăți din același produs cu status "stoc limitat", poți plasa comanda pe toată cantitatea, ținând cont ca termenul de livrare estimat în acest caz, este de două săptămâni.

    • Ultimul produs
      • Acest produs nu va mai fi disponibil după epuizarea stocului


    Dacă ai achitat deja comanda și nu ești de acord cu noul termen de livrare, îți returnăm banii în cel mai scurt timp, imediat ce transferul a fost procesat de banca sau de procesatorul de plăți cu cardul, iar contul nostru a fost creditat cu suma plătită.

     

     

    De obicei, factura fiscală trebuie să o gasești în plicul cu awb-ul lipit pe colet.

    Imediat după ce comanda ta a fost livrată, poți descărca factura din contul tău de client.
    Intră în secțiunea Comenzile mele, selectează comanda, descarcă factura și salveaz-o sau printeaz-o.


    Dacă ai comandat fără cont, o vei găsi atașată în emailul cu statusul Livrat primit de la noi.


    Indiferent de metoda de ambalare, produsele livrate prin curier rapid pot suferi avarii la transport. 

    1. Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm să refuzi livrarea și să notezi pe AWB-ul curierului motivul pentru care ai refuzat receptia.

    2. Dacă ai mai multe produse comandate și dorești să recepționezi comanda, este necesar sa scrii pe AWB codul produsului deteriorat sau numele produsului deteriorat și abia apoi să semnezi receptia.

    Este necesar să faci o poză AWB-ului unde ai scris si semnat motivul refuzului și să o trimiți pe Whatsapp sau pe email la adresa aco@casasigradina.ro

    Astfel, noi vom putea trimite un alt produs către tine, în cel mai scurt timp, fără să mai așteptăm rezoluția unei eventuale reclamații către transportator.

    Suntem la un clic distanță de tine și îți putem transmite toate informațiile tehnice sau configurația necesară pentru realizarea unui sistem complet, adaptat proiectului tău.

    Ne poți contacta telefonic, pe email, pe Whatsapp sau pe chat-ul disponibil pe site.

    În funcție de produsele dorite și de disponibilitatea lor în stocul nostru, ne poți solicita un video cu explicații specifice întrebărilor tale. Astfel te asiguri că primești produsele dorite, fără să îți faci griji că nu s-ar potrivi în proiectul tău.


    Clientii, persoane fizice, pot returna produsele comandate online, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primire acestora, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, cu condiţia de a fi returnate în starea în care au fost livrate. Serviciul casasigradina.ro "Retur în 30 de zile" nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților casasigradina.ro.

    Excepţie de la această regulă:
    Produsele aduse pe comandă specială, pentru un anumit proiect nu se returnează.    
    Produsele care intră în categoria comandă specială sunt produsele cu status "în stoc producător".


    Cum returnezi un produs?

    În cazul în care un produs se returnează direct la sediul nostru și se optează pentru banii înapoi, restutuirea se va face în funcție de modalitatea prin care a fost efectuată plata inițial.
    Mai multe informații în pagina Termeni și Condiții, art. 6.7

    Cum primești banii înapoi?

    Poti sa primesti banii inapoi in urma returului in contul din care ai efectuat plata sau sub forma unui voucher pe care il poti folosi la viitoare cumparaturi.

    Posibilitatea înregistrării unui retur pentru toată comanda sau parţial este disponibilă și în secțiunea „Retur / Anulare”, prin intermediul formularului online.
    Costul de livrare pentru returnarea produselor va fi suportat de către client.

    Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță

    Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suportă alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

    • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
    • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese


    Limitarea dreptului la retur în 30 de zile
    Compania Maruki ART srl își rezervă dreptul de a limita serviciul “Retur în 30 de zile” în cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisă, apel sau prin poștă electronică, atunci când se constată un comportament incorect.

    Sediul nostru se află pe Str. Strada 2, Nr 14, Afumați, Ilfov, 077010
    Telefon: +4 0741.264.321 / Whatsapp


    Link Google Maps: https://goo.gl/maps/p1NX7L3t2ShEXZSz7


    Momentan, showroom-ul nostru este în curs de amenajare, dar până va fi gata vom pregăti cu drag produsele pentru întâlnirea cu tine.
    Dacă dorești să ne vizitezi, este necesar să programezi vizita telefonic pentru evitarea timpului de așteptare cu pregătirea produselor pe care dorești să le vezi.

    Spune-ne părerea ta

    Evaluează produsul

    Spune-ți părerea acordând o notă produsului
    Nu recomand Excelent