ACO - Casă și grădină
Coș de cumpărături

Comenzile plasate în perioada 18.12.2024 - 12.01.2025 vor fi livrate începând cu data de 13.01.2025. Vă dorim Sărbători Fericite!

Rigola ACO Self Euroline din beton cu polimeri, gratar cu fanta dubla din inox, detaliu gresie, lungime 100cm

Rigola ACO Self Euroline din beton cu polimeri, gratar cu fanta dubla din inox, detaliu gresie, lungime 100cm
Rigola ACO Self Euroline din beton cu polimeri, gratar cu fanta dubla din inox, detaliu gresie, lungime 100cm
Rigola ACO Self Euroline din beton cu polimeri, gratar cu fanta dubla din inox, detaliu gresie, lungime 100cm
Rigola ACO Self Euroline din beton cu polimeri, gratar cu fanta dubla din inox, detaliu gresie, lungime 100cm
Poți verifica oricând disponibilitatea stocului și termenul de livrare pentru cantitatea dorită de tine.
Rigola ACO Self Euroline din beton cu polimeri, gratar cu fanta dubla din inox, detaliu gresie, lungime 100cm
  • Stoc: in stoc producator
  • Producător: ACO
  • Cod produs: 38500310315
  • (L x l x h): 1000.00mm x 118.00mm x 100.00mm
  • Termen de livrare: 15 - 20 zile lucratoare
1915.00lei
Pretul afisat contine TVA
Alții au căutat și: ACO Self Euroline

Sistemul de colectare ACO Self Euroline a fost dezvoltat pentru proiectele rezidentiale, fiind rezistent la trafic pietonal si la trafic auto ocazional.

Avantajele sistemului de rigole ACO Self Euroline:

  • Corp rigola din beton cu polimeri, cu greutate redusa si rezistenta sporita
  • Rezistent la coroziune, intemperii si cicluri repetate de înghet-dezghet
  • Usor de montat si întretinut
  • Sectiune în V, suprafata neteda cu proprietati de autocuratare
  • Gama variata de gratare, clasice si arhitecturale
  • Rezistent la trafic pietonal si ocazional de autoturisme

Spune-ne părerea ta

Evaluează produsul

Spune-ți părerea acordând o notă produsului
Nu recomand Excelent

Întrebări frecvente

Contul de client nu este obligatoriu, dar pentru a trimite o comandă, este necesar să ne transmiți toate datele de facturare, de livrare și persoana de contact care va prelua marfa în momentul livrării.


1. Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături
2. În colțul din dreapta sus apasă butonul "comandă"
3. Vei fi redirecționat în pagina de comandă unde este necesar să completezi datele de mai sus.
4. Alege metoda de livrare și metoda de plată
5. Este necesar să confirmi că ai citit politica de confidențialitate, termenii și condițiile, iar opțional poți alege să primești informări pe email din parte noastră.
6. Ultimul pas: Apasă butonul trimite comanda


După ce ai apăsat butonul "Trimite comanda", vei primit automat un email pe adresa din comandă, prin care te anunțăm că am primit comanda ta.

Vei fi informat automat pe email dupa procesarea comenzii, atunci când comanda este în drum spre tine, iar după ce vei primi comanda, iți vom trimite un email final cu factura.

Poți păstra detaliile comenzilor tale în contul de client, daca decizi să te autentifici înainte de plasarea comenzii.

De asemenea, poți comanda și telefonic, prin email sau prin WhatsApp.

Poți plăti cu cardul bancar online, prin transfer bancar sau ramburs la curier, în funcție de metoda de livrare pe care o alegi:

Livrare prin curier:

  • Plata cu cardul online la plasarea comenzii, prin Netopia Payments
  • Plata prin transfer bancar
  • Plata ramburs la curier pentru comenzile cu o valoare mai mica de 1000 de lei cu TVA

Ridicare din depozit:

  • Plata cu cardul online la plasarea comenzii, prin Netopia Payments
  • Plata prin transfer bancar

Inainte de plasarea comenzii, vor fi afisate metodele de expediere disponibile si costul pentru fiecare modalitate de transport.


Optiunile de livrare incepand cu 14 Octombrie 2023:



Livrare GRATUITA in Romania pe ruta de transport ACO*

*Comanda se va livra in cel mult 2 saptamani de la plasarea comenzii, in functie de disponibilitatea stocului si volumul comenzilor.

*Livrarea gratuita este valabila pentru comenzile achitate cu cardul online sau prin transfer bancar.


Ridicare personala din Showroom*


*Comanda ta va fi pregatita in cel mai scurt timp si vei fi anuntat telefonic sau pe email cand se poate ridica.

*Produsele care sunt afisate "in stoc, livrare imediata", pot fi ridicate in aceeasi zi cu comanda, dupa ce te anuntam ca le-am pregatit.

*In situatia in care ai in comanda produse care se afla in stoc furnizor sau se aduc pe baza de comanda, vei fi anuntat telefonic sau prin e-mail cu privire la termenul de livrare / ridicare din Showroom.

*Pot fi ridicate din Showroom doar comenzile care se achita cu cardul online sau prin transfer bancar.


Livrare prin Curier rapid*


*Comenzile prin curier rapid vor fi livrate in termen de maxim 48h

*Termenul de livrare in termen de 48h este valabil pentru produsele care se afla in stocul din Romania, mai exact produsele cu status "in stoc, livrare rapida". 

*Comenzile pentru care se achita livrarea prin curier rapid si nu se afla in stocul din Romania, vor fi livrate la data estimata de livrare afisata in pagina produsului la plasarea comenzii.

*Comenzile a caror valoare depaseste 1000 de lei cu TVA inclus nu se pot achita prin ramburs la livrare, iar plata se va efectua in avans prin transfer bancar sau ordin de plata.


Alte detalii:


Termenele de livrare se vor calcula din momentul plasarii comenzii.

Livrarile se vor efectua doar in zilele lucratoare, de Luni pana Vineri.

Pentru comenzile plasate in zilele cu sarbatoare legala, expedierea / livrarea se va face incepand cu prima zi lucratoare dupa terminarea sarbatorii legale.

Comenzile plasate Sambata si Duminica vor fi livrate incepand cu ziua de Luni.


*La receptionarea/ridicarea comenzilor achitate (Card online, Transfer Bancar) este obligatorie prezentarea unor documente:

– Pentru persoane fizice: actul de identitate

– Pentru persoane juridice: actul de identitate si imputernicire din partea firmei.


Statusuri stoc din pagina de produs, care pot influenta termenul de livrare


- "in stoc producator": Produsul se afla in depozitul producatorului din Austria sau Germania. Daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui “in stoc producator”, vei fi contactat in cel mai scurt timp de catre unul dintre consultantii nostri de vanzari, pentru stabilirea detaliilor de livrare. Termen estimativ de livrare: 2 saptamani.

- "la comanda": Bunul nu este disponibil in stocul nostru sau in stocul producatorului si va intra in productie la scurt timp dupa plasarea comenzii. Daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta pentru a-ti comunica termenul de livrare. Termen estimativ de livrare: 3 - 4 saptamani.

-"precomanda": Bunul inca nu este disponibil in stocul nostru sau in stocul producatorului. Daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui precomanda, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta ulterior pentru a-ti comunica termenul de livrare. Termen estimativ de livrare: 4 - 6 saptamani.

După plasarea comenzii vei fi informat prin email sau telefonic când poți ridica comanda de la sediul nostru.

 

Pentru comenzile plasate cu ridicare din depozitul nostru, plata se poate efectua doar cu cardul bancar online (nu la POS) sau prin transfer bancar, după cum urmează:

 

  • Dacă ești persoană fizică și doreși să achiți comanda la sediul nostru, îți vom emite o factura proformă cu link de plată pe care o poți achita cu cardul bancar pe mobil.
  • Dacă ești persoană juridică și doreși să achiți comanda la sediul nostru, îți vom emite o factura proformă cu link de plată pe care o poți achita cu cardul bancar, prin transfer bancar sau poți achita cu numerar, în baza chitanței de încasare, în funcție de valoarea comenzii.

Urmărește statusul stocului din pagina fiecărui produs. Mai jos sunt explicațiile pentru fiecare status de stoc:


  • În stoc, livrare imediată
    • Avem mai mult de 3 bucăți în stocul nostru din România și le putem livra imediat

  • În stoc producător
    • Produsul se afla in depozitul producatorului din Austria sau Germania. Daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui “in stoc producator”, vei fi contactat in cel mai scurt timp de catre unul dintre consultantii nostri de vanzari, pentru stabilirea detaliilor de livrare. Termen estimativ de livrare: 2 saptamani.

  • La comandă
    • Bunul nu este disponibil in stocul nostru sau in stocul producatorului si va intra in productie la scurt timp dupa plasarea comenzii. Daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta pentru a-ti comunica termenul de livrare. Termen estimativ de livrare: 3 - 4 saptamani.

  • Momentan indisponibil
    • Momentan nu putem procura bunul, deoarece nu se găsește în stocul producătorului.

  • Precomandă
    • Bunul inca nu este disponibil in stocul nostru sau in stocul producatorului. Daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui precomanda, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta ulterior pentru a-ti comunica termenul de livrare. Termen estimativ de livrare: 4 - 6 saptamani.

  • Stoc epuizat
    • Bunul nu mai este disponibil în stocul nostru

  • Stoc limitat
    • Avem mai puțin de 3 bucăți în stocul nostru fizic. În cazul în care dorești mai multe bucăți din același produs cu status "stoc limitat", poți plasa comanda pe toată cantitatea, ținând cont ca termenul de livrare estimat în acest caz, este de două săptămâni.

  • Ultimul produs
    • Acest produs nu va mai fi disponibil după epuizarea stocului


Dacă ai achitat deja comanda și nu ești de acord cu noul termen de livrare, îți returnăm banii în cel mai scurt timp, imediat ce transferul a fost procesat de banca sau de procesatorul de plăți cu cardul, iar contul nostru a fost creditat cu suma plătită.

 

 

Imediat după ce comanda ta a fost livrată, poți descărca factura din contul tău de client sau din ultimul email primit de la noi cu confirmarea livrarii.

Intră în secțiunea Comenzile mele, selectează comanda, descarcă factura și salveaz-o sau printeaz-o.


Dacă ai comandat fără cont, o vei găsi atașată în emailul cu statusul Livrat primit de la noi.


Indiferent de metoda de ambalare, produsele livrate prin curier rapid pot suferi avarii la transport. 

1. Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm să refuzi livrarea și să notezi pe AWB-ul curierului motivul pentru care ai refuzat receptia.

2. Dacă ai mai multe produse comandate și dorești să recepționezi comanda, este necesar sa scrii pe AWB codul produsului deteriorat sau numele produsului deteriorat și abia apoi să semnezi receptia.

Este necesar să faci o poză AWB-ului unde ai scris si semnat motivul refuzului și să o trimiți pe Whatsapp sau pe email la adresa aco@casasigradina.ro

Astfel, noi vom putea trimite un alt produs către tine, în cel mai scurt timp, fără să mai așteptăm rezoluția unei eventuale reclamații către transportator.

Suntem la un click distanță de tine și îți putem transmite toate informațiile tehnice sau configurația necesară pentru realizarea unui sistem complet, adaptat proiectului tău.

Ne poți contacta telefonic, pe email, pe Whatsapp sau pe chat-ul disponibil pe site.

În funcție de produsele dorite și de disponibilitatea lor în stocul nostru, ne poți solicita un video cu explicații specifice întrebărilor tale. Astfel te asiguri că primești produsele dorite, fără să îți faci griji că nu s-ar potrivi în proiectul tău.


Clientii, persoane fizice, pot returna produsele comandate online, în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primire acestora, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, cu condiţia de a fi returnate în starea în care au fost livrate. Serviciul casasigradina.ro "Retur în 30 de zile" nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților casasigradina.ro.

Excepţie de la această regulă:
Produsele aduse pe comandă specială, pentru un anumit proiect nu se returnează.    

Cum returnezi un produs?

În cazul în care un produs se returnează direct la sediul nostru și se optează pentru banii înapoi, restutuirea se va face în funcție de modalitatea prin care a fost efectuată plata inițial.
Mai multe informații în pagina Termeni și Condiții, art. 6.7

Cum primești banii înapoi?

Poti sa primesti banii inapoi in urma returului in contul din care ai efectuat plata sau sub forma unui voucher pe care il poti folosi la viitoare cumparaturi.

Posibilitatea înregistrării unui retur pentru toată comanda sau parţial este disponibilă și în secțiunea „Retur / Anulare”, prin intermediul formularului online.
Costul de livrare pentru returnarea produselor va fi suportat de către client.

Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suportă alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese


Limitarea dreptului la retur în 30 de zile
Compania Maruki ART srl își rezervă dreptul de a limita serviciul “Retur în 30 de zile” în cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisă, apel sau prin poștă electronică, atunci când se constată un comportament incorect.

Sediul social si Showroom-ul nostru se află pe Str. Strada 2, Nr 14, Afumați, Ilfov, 077010
Telefon: +4 0741.264.321 / Whatsapp


Link Google Maps: https://goo.gl/maps/p1NX7L3t2ShEXZSz7
Ca sa ne gasesti mai usor, poti cauta pe Google Maps sau Waze: Casa si Gradina (str. Strada 2, Afumati) sau ACO srl si vei primi indicatii pana la noi in curte.


Dacă dorești să ne vizitezi, este necesar să programezi vizita telefonic pentru evitarea timpului de așteptare cu pregătirea produselor pe care dorești să le vezi.
Te asteptam cu drag!