Receptia coletului:
Produsele cu risc de deteriorare la transport pot fi trimise prin curier cu optiunea de deschidere a coletului la livrare.
Beneficiul este valabil pentru persoanele fizice, dar si pentru persoanele juridice.
Cum functioneaza serviciul?
In situatia in care observati deteriorari ale produselor, aveti dreptul de a refuza receptia coletului.
Daca deteriorarile sunt partiale si doriti sa receptionati produsele, este necesar sa completati impreuna cu curierul un Proces Verbal de constatare in care sa se mentioneze pe scurt pagubele observate (ambalaj deteriorat, rupt, umed, produse lipsa, produse sparte etc.)
Dupa completarea Procesului Verbal, va rugam sa ne trimiteti o copie a acestui Proces Verbal impreuna cu fotografii concludente privind coletul deteriorat la adresa office[@]maruki.ro sau pe WhatsApp la numarul de suport 0741.264.321. Eventualele deteriorari ale produselor pe parcursul transportului care nu au putut fi sesizate la receptia produselor in prezenta curierului, trebuie semnalate in maxim 24 de ore. (De ex: o rigola in mijlocul paletului). Procesul verbal (AWB-ul) nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Produsele cu risc de deteriorare la transport sunt asigurate total sau partial prin serviciile de curierat. Stim ca timpul este important, de aceea in oricare dintre situatiile de mai sus, vor pleca din depozitul nostru cel tarziu a doua zi alte produse pentru a le inlocui pe cele deteriorate. Inlocuirea produselor este conditionata de respectarea procedurii de mentionare a defectelor de transport pe Procesul Verbal (AWB) si trimiterea pozelor cu Procesul Verbal cu mentiunile tale si pozele cu produsele deteriorate.
Cine achita transportul?
Taxele de transport pentru inlocuirea produselor nu trebuie achitate de catre cumparator.