Recepţia coletului:
Produsele cu risc de deteriorare la transport vor fi trimise prin curier cu opțiunea de deschidere a coletului la livrare.
Beneficiul este valabil pentru persoanele fizice, dar și pentru persoanele juridice.
Cum funcționează serviciul?
În situaţia în care observaţi deteriorări ale produselor, aveţi dreptul de a refuză recepţia coletului.
Dacă deteriorările sunt parţiale şi doriţi să recepţionaţi produsele, este necesar să completaţi împreună cu curierul un Proces Verbal de constatare în care să se menționeze pe scurt pagubele observate (ambalaj deteriorat, rupt, umed, produse lipsă, produse sparte etc.)
După completarea Procesului Verbal, vă rugăm să ne trimiteţi o copie a acestui Proces Verbal împreună cu fotografii concludente privind coletul deteriorat la adresa office[@]maruki.ro sau pe WhatsApp la numărul de suport 0741.264.321. Eventualele deteriorări ale produselor pe parcursul transportului care nu au putut fi sesizate la recepţia produselor în prezenţa curierului, trebuie semnalate în maxim 24 de ore. (De ex: o rigolă în mijlocul paletului). Procesul verbal (AWB-ul) nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Produsele cu risc de deteriorare la transport sunt asigurate total sau parțial prin serviciile de curierat. Ştim că timpul este important, de aceea în oricare dintre situaţiile de mai sus, vor pleca din depozitul nostru cel târziu a două zi alte produse pentru a le înlocui pe cele deteriorate. Înlocuirea produselor este condiţionată de respectarea procedurii de menționare a defectelor de transport pe Procesul Verbal (AWB) și trimiterea pozelor cu Procesul Verbal cu mențiunile tale și pozele cu produsele deteriorate.
Cine achită transportul?
Taxele de transport pentru înlocuirea produselor nu trebuie achitate de către cumpărător.